diumenge, 1 de març de 2015

ESPIA


Què et sembla el fet d'espiar al teu germà o germana?

8 comentaris:

  1. Jo espio a la meva germana quan esta fent els deures i esta parlant per el móbil

    ResponElimina
  2. Jo quan veig que el meu cosí es mou molt es perquè te caca i desprès veig que fa veure que apreta i es tira pets.

    ResponElimina
  3. jo espio al meu germà quan venen els seus amics a casa i no em deixa entrar a la seva habitació

    ResponElimina
  4. Jo espio a la meva germana quant esta parlant amb el telèfon amb una amiga

    ResponElimina
  5. jo espio al meu germà quan esta estudiant per que diu coses rares mentres estudia i m'enric moolt

    ResponElimina
  6. jo espio el meu cosi quan esta caminan vaig darrera d'ell i quan es para jo m'amago darrera d'alguna cosa

    ResponElimina
  7. jo espio el meu cosi quan esta caminan vaig darrera d'ell i quan es para jo m'amago darrera d'alguna cosa

    ResponElimina
  8. jo espio a la meva cosina quan diu que no balla i quan entro a la habitació i esta ballant com una boja:)

    ResponElimina